Prima mea postare

Ma cheama Andreea-Ioana si am o luna si trei zile. Am 3.500 de grame, 53,5 cm lungime (ca inaltime nu pot sa spun ca am...), ochi albastri, uneori sasii, par blond (am inceput sa pierd din el ) si o gurita mica si simpatica. Mai am doua picioare putin cracanate, o burtica ca un pepene si unghii foarte ascutite. N-am dinti.
Uneori sunt foarte draguta si cuminte. De cele mai multe ori plang. De fapt, imi petrec ziua mancand, dormind si mai ales plangand. De foame, de nervi, de durere de burtica, de plictiseala, de kk, de pisu, de partz, de una, de alta. Nici eu nu stiu mereu de ce. Dar mai ales mami e tare suparata ca nu intelege ce am uneori.
Acesta e blogul meu. Mami mi l-a facut cadou de gura lui tati...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo