Travelling baby

Mami si tati sunt niste oameni foarte plimbareti si eu vreau neaparat sa tin pasul cu ei. Nu e usor, dar pana la urma m-am descurcat.
Weekendul trecut i-am dus la munte. Ca sa invat care e treaba cu mersul pe poteca, in prima zi am stat in brate la mama si am studiat problema.

Pana la Susai nu e chiar asa simplu de ajuns, dar dupa o bere rece (bauta de mami) am uitat de toate si am adormit pe langa masa...
A doua zi insa l-am carat eu pe tati in carca paaaana la cabana Secuilor.A treia zi eram deja experta asa ca am vizitat Brasovul si am reusit sa stau treaza aproape o ora!
Si, dupa asemenea maraton, nu puteam sa ma intorc acasa fara sa vad si eu care e treaba cu cavalerii, cetatile medievale si alte nebunii de care am tot auzit. Asa ca i-am carat pe batrani la Rasnov.
Normal ca eu am fost vedeta excursiei si toata lumea m-a laudat pentru ambitie.

Comentarii

  1. Andreea, felicitari ca ii plimbi pe mami si pe tati, stiam eu ca sunt niste lenesi :))

    Mami si tati, felicitari si voua, Andreea e foarte foarte dragalasa si pare un copil tare vesel. Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea (ca tot nu v-am felicitat cand s-a nascut:)
    Va pup,
    Iuliana

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeei, multumim Iuliana! E intr-adevar foarte vesela, da si cand se supara...:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo