Mamele miau

Pentru Iza si Mari:)
De la o vreme, mai exact de cand activitatea mea zilnica s-a redus la a alege pe ce alei din parc sa plimb caruciorul, in functie de activitatea Andreei, am inceput sa fiu enervata de lucruri care nici nu banuiam inainte ca exista sau care cu siguranta m-ar fi lasa rece.
Cum sunt "mamele miau". Aceasta categorie de mame nu se deosebeste la prima vedere cu nimic de celelalte, dar, daca faci greseala sa "te lipesti" de ele vei fi imediat instiintata ca perfectiunea exista. Dubiile tale cu privire la acest fapt trebuie drastic inlaturate. Mamele miau au copii perfecti.
"Mie mi-a mancat 200 de ml de lapte la 2 luni", "Mie mi-a dormit toata noaptea de la 3 saptamani", "Mie nu mi-a plans niciodata", "mie mi-a spus mama de la o luna", "Mie mi-a luat in greutate..", mie mi-a, mie mi-a.
In urmatoarele 30 de minute, in care daca nu gasesti rapid un motiv ca sa evadezi esti prinsa, afli tot istoricul miniaturii de Superman sau Wonderwoman, fara sa fii lasata sa spui vreun cuvant. Nu are rost. Nimic din ce spui tu nu poate egala perfectiunea copilului ei.

Comentarii

  1. mie mi-a palcut faptul ca copilul de doua luni a spus "apa". minerala sau plata?

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo