Mesaj pentru Mazi

Draga Mazi,
eu nu te cunosc inca, dar sigur esti o fata foarte draguta si simpatica. Poate ne jucam intr-o zi. Iti arat cum se poate roade un picior.
Deocamdata apelez la tine intr-o problema foarte grava.
Te rog frumos sa o inveti pe mama sa imi prepare si mie ceva comestibil de mancare. Se chinuie saraca de cateva zile cu tot felul de variante de piure de fructe. Le rade, le stoarce, mai nou le baga si la storcator si la blender asa ca iti dai seama cum arata bucataria.
In plus a descoperit foarte tarziu ca daca pui banane si mar ras in blender nu se intampla nimic. Asa ca a turnat apa si mi-a dat sa mananc o porcarie fara gust. Astazi a decis sa foloseasca un morcov.

Nu vrei sa vii tu sa-mi faci de mancare? Am auzit ca faci tot felul de bunatati
Pupici,
Andreea

Comentarii

  1. draga găgăiţă,
    eu (inca) nu stiu ce mananca copii mici si cuminti ca tine, dar ma interesez. cred ca sushi si biftec tartar iese din discutie, asa ca studiez problema unui mar cu biscuitel :)

    saluta-i pe mami & tati din partea mea.
    pupici de asemenea

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mazi,
    Mami si tati mi-au explicat ce e aia sushi si biftec tartar si cred ca ai dreptate, trebuie sa mai asteptam un pic.
    Dar cum ma lasa sa mananc asa ceva, cum dau o fuga pana la tine.
    Pupici de la mine, mami si tati

    RăspundețiȘtergere
  3. indraznesc si eu sa intervin.

    si eu am descoperit ca daca pui chestii in blender, altele decat cele fff lichide, nu se intampla nimic. si eu m-am chinuit acum doua seri cu ceva avocado, rosii cherry, patrunjel si alte cateva ingrediente pe care nu le-am identificat si, intr-adevar, nu prea se pasau. a trebuit sa opresc blenderul la fiecare 2 secunde sa mai pasez cu lingura chestiile inauntru...

    altfel, eu cred ca merita sa astepti pana cand poti manca biftec si sushi. d-astea n-am gustat inca de la mazi, dar sunt convins ca le-ar face delicioase :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo