dimineata devreme

mami s-a mai vaitat ca trebuie sa se trezeasca sa vina pe la mine de doua-trei ori pe noapte sa ma mai intoarca de pe o parte pe alta. pai da, ca eu ma mai trezesc singurica si incep sa marai, doar-doar ma baga si pe mine cineva in seama. iar la 6 dimineata mi se face foame si ea vine sa imi dea laptele ala de care m-am saturat pana in gat (uneori chiar il vomit in semn de protest). dupa care mami ma duce la tati si ea se duce sa doarma.

eeei...aici vroiam sa ajung. sa va povestesc ce fac eu cu tati pana se trezeste mami.

in primul rand vreau sa spun ca tati e cam nesuferit dimineata. ce sa zic, nu prea ne potrivim la somn la ora aia. ori imi e mie somn iar lui nu, ori invers. dar nu mi se pare cinstit. cand lui ii e somn si mie imi arde de joaca sa se gandeasca si el ca eu ma culc la ora 10 seara, iar el sta cu mami pana tarziu si se uita la o chestie patrata cu multe butoane. pai e corect? sa se culce si ei tot la 10 si sa se trezeasca la 6 sa bea porcaria aia de lapte sa vada cum e.

si atunci cand imi e mie somn tati ar putea sa stea si el locului in pat in loc sa de iama in cafeaua aia (apropos, chestia aia miroase foooaaarte bine. abia astept sa cresc mare sa beau si eu). sau daca chiar nu poate sa traiasca fara cafea, ar putea sa o faca si sa o bea in liniste in bucatarie, nu langa mine. e e-ne-rvant. clar?

in fine, de obicei il iert pe la 7 pentru ca termina de baut cafeaua si incepe sa devina simpatic si sa se joace cu mine. ori macar ma pune pe salteluta sau in leagan si imi da jucarii sa ma joc. pe la 7 jumate de obicei ne tolanim amandoi be burtica si incepem sa ne uitam la chestia aia patrata cu butoane la niste desene. el zice ca e vorba de planete,comete sau despre universuri paralele. eu sunt de parere ca sunt niste desene animate si nimic mai mult. nici nu ma mai obisesc sa il contrazic pentru ca e capos din fire.

cam atat despre tati. va mai zic eu despre el si altadata.

Comentarii

  1. tare! nostim! imi place.
    Si chiar as mai zice si eu despre "tati" tau cateva...
    De exemplu ma intreb daca iti cere si tie rapoarte, estimari, evaluari, fixuri, FDDuri, CRuri, meetinguri, osu, si in weekenduri, etc si cate si mai cate! :|

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) acasa nu cere, le pastreaza pentru munca

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo