Dovlecelul bucuclas

Din motive de picat netu, ieri nu am putut sa va tin la curent cu desfasurarea Operatiunii.
Nici nu as fi avut prea mult de povestit, pentru ca etapa Cartoful a fost amanata pana azi, iar etapa Dovlecelul a esuat lamentabil.
Desi i-am pus in piure si putin morcov, de pacaleala, picea a scuipat cu furie linguritele de dovlecel, iar la insistentele mele timide a inceput sa planga. Am renuntat si am indesat in gura urlatoare biberonul cu lapte.
Adevarul e ca eu intotdeauna am stiut ca dovlecelul nu e o chestie prea comestibila, am si traume din copilarie legate de el, dar Dan a zis sa nu-i transfer copilului angoasele mele. Se pare ca nici nu era nevoie :d

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...