Epopeea legumelor continua

Un nou pranz, un nou scandal. Azi am incercat carnita cu piure de dovleac si cartofi. No way! De fapt, incep sa cred ca problema nici nu e gustul pentru ca incepe sa urle inainte sa apuc sa ii bag lingurita in gura si o tine asa pana renunt.
Sunt obosita, suparata si in pana de idei. Daca o tine tot asa, o sa revin la lapte.

Later edit: Dupa zeci de cautari, intrebari si o caruta de nervi, dupa ce am stresat prietenii si am citit zeci de retete pe net, am gasit una care a functionat la masa de seara: cartof si mar copt, putina carnita de pui, diluat cu lapte. Oribil la gust, dar pitica pare sa nu-si fi dat seama.
Sa vedem maine...

Comentarii

  1. eu m-amchinuit 1 luna pana a inceput sa manance. si tot asa cu urlete, lacrimi, ca de-l auzea cineva,zicea cu siguranta ca-l bat. acum ii fac supa, care de fac e o crema, cu ceapa, cartofi,morcovi si dovlecei, rosii si carne de curcan. ideea care a mers la mine a fost sa nu pun foarte multa apa cand fierb legumele ca sa aiba mai mult gust. eu zic sa insisti ca pana la urma merge. tudor scotea limba cand vedea lingurita si nu puteam sa i-o bag in gura. incearca sa-i dai ceva in mana ca sa nu mai fie atenta. irina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de idei Irina:)
    O sa incerc cateva zile varianta cu cartof si mar si apoi revin la legumele clasice. O sa pun mai putina apa. Eu pun acum 1,5 litri...O sa pun doar 1 litru.
    Nu credeam ca diversificarea asta e asa mare bataie de cap :d

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca e cam multa apa! incearca sa pui putin, ca sa fiarba legumele in ea ca sa iasa mai mult ca o mancare. tu i-o faci in fiecare zi?irina

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai putin de 1 litru? Sa pun doar 500 ml? Pana acum nu i-am facut in fiecare zi. Faceam cam pentru 2-3 zile si lasam legumele in supa si le pasam cand ii dadeam sa manance.

    RăspundețiȘtergere
  5. mie doc mi-a zis sa-i fac in fiecare zi. acum ii fac la 2 zile, da pun apa cat sa fie suficienta sa fiarba legumele, o fac ca pe mancare, nu ca o supa, si legumele au gust mai bun! poti sa incerci sa-i pui si niste lamaie,poate ii place mai acra

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei Irina, ti-am urmat sfatul si am pus mai putina apa:)
    Plus ca n-am mai pus radacinoase si dovlecei. Asa pare sa=i placa.
    Mersic si pupici lui Tudor:)

    RăspundețiȘtergere
  7. eee, ma bucur ca merge! sa stii ca nici lui tudor nu i-a placut cu telina, patrunjel &pastarnac :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo