Good food

In sfarsit mami a inceput sa inteleaga cam ce vreau eu sa mananc. M-a stresat o vreme cu obsesia ei de a ma hrani cu legume fierte, dar, sa fim seriosi, cine mananca legume fierte?
Dupa cateva zile in care am tipat la ea la fiecare masa de pranz doar doar o pricepe, ieri mi-a dat ceva bun bun. Cartofi, mar, morcov si avocado fierti un pic, amestecat cu pui perpelit in unt si totul diluat pe gustul meu cu laptic. Excelent! Am papat tot si as mai fi vrut :)

Sa va mai povestesc ce-am facut de cand nu ne-am auzit.
Vorbesc toata ziua, desi nici mami, nici tati, nici macar bunicii nu par sa ma inteleaga. Si totusi de cateva zile le vorbesc mult mai clar...
Cand ma supar, tip. Cred ca mami nu apreciaza pentru ca se uita mereu urat la mine si nu vrea sa ne jucam. Zice ca daca mai tip imi baga suzeta in gura...Nu stiu, mie mi se pare amuzant...
Stau in fundulet si ma joc daca imi pune o pernuta langa mine sa ma sprijin un pic pentru ca sunt cam greoaie si ma trage burtica in jos.

In schimb sunt foarte suparata pe vreme. Pana acum a fost soare si cald, asa ca nu inteleg ce e cu ploile astea reci si mai ales cu vantul care imi ingheata nasul. Cam cat dureaza asta???

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...