Meniul de marti

Astazi mami mi-a preparat la pranz ceva minunat. Stiam eu ca daca urlu doua zile la masa o sa primesc ceva bun..

Sa va explic. Prima data a pus la cuptor doi cartofi si i-a lasat acolo. Apoi a pus la fiert, in putina apa, morcovi si telina. In timp ce eu ma jucam in scaunelul meu, a perpelit in ulei de masline niste bucatele de carne si cateva bucatele de piersici uscate. Cand puiul s-a colorat, a varsat peste el zeama de morcovi si telina si le-a lasat sa fiarba bine. La final, a pus in blender o parte din amestecatura aia, plus niste cartof copt si laptic de-al meu si a iesit un piure miraculos pe care l-am papat tot:d
A fost asa bun si burtica mea s-a umflat asa taree, ca m-am culcat

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...