Recapitulare

Am 5 luni si 10 zile. 6,700 kg. 66,5 cm.

Sa va povestesc ce am invatat sa fac pana acum:
- tip sau spun da-da-da
- rad tare, chicotesc
- ma intorc usor de pe spate pe burtica si mai greu de pe burta pe spate. Doar pe stanga reusesc...Tata zice ca stangacii sunt mai inteligenti :d
- ridic funduletul ca sa ma tarasc, dar nu ma pricep inca ce sa fac cu manutele asa ca trag cat pot de cearsaf dar tot nu inaintez deloc
- apuc jucarii, renunt la ele, ma supar daca nu ajung la aia pe care o vreau eu
- stau in fundulet daca ma ajuta si pe mine cineva si imi place sa fiu ridicata in picioare din cand in cand
- dau din picioruse in continuu, mai ales daca pot sa si lovesc pe cineva in acelasi timp
- dorm pe o parte
- mananc fructe si legume, plus plictiseala aia de lapte pe care mi-o da mama de cand eram mica
- cand sunt in toane buneee, ma joc singurica in patut, dar nu mult si mai ales nu prea des. E mult mai amuzant sa fie mami si tati pe langa tine :d

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo