Sleeping habits

Buna dimineata si bine v-am regasit. Dupa cum ati remarcat, de cateva zile mama a pus stapanire pe blogul meu. Profit acum de lipsa ei din motive de cafea ca sa ma plang.
Oamenii astia sunt foarte suciti.
Cand eram mica, pe la 1-2 luni se plangeau ca ii trezesc noaptea la 3 ore sa mananc. Pai daca mi-era foameee!!!
Pe la 3 luni am zis sa ii las un pic in pace ca prea se vaitau la toata lumea si am inceput sa ma trezesc la 4. Nici asa nu a fost bine. Mama venea incruntata la patutul meu, imi indesa suzeta in gura, ma rasucea si pleca. Asa ca ma culcam la loc. Pana pe la 6 cand, oameni buni, mi se facea o foame teribila, si o strigam pe mama.
De cateva zile, m-am gandit ca noaptea atmosfera e cam sumbra in casa. Bezna, liniste, noroc cu muzica din camera mea ca altfel e tare morocanos. Asa ca am zis sa o inveselesc pe mami si ma trezesc din ora in ora, iar cand vine langa patut, incep sa rad si sa dau din picioare doar doar o pricepe ca e timpul sa ne jucam. Dar mami tot nu pare multumita. Iar ma rasuceste, ma inveleste si pleaca. Iar trebuie sa ma culc...pentru o ora :d
Acum, spuneti-mi voi, ce vrea mama de fapt??? Ca eu nu mai stiu...

Comentarii

  1. incearca sa-i dai in laptele de seara faina de orez sau cereale. eu asa i-am dat lui tudor de la 5 luni si doarme ok acum! irina

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Irina,
    Si eu ii pun faina de orez, seara si la pranz..Ma rog acum nu mai pun la pranz, ca mananca legumele..
    Nu pare sa aiba efect. Adica nu se trezeste de foame.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am cumparat un set de dopuri de urechi, o pereche casti antifonate de santier si o perna groasa. A functionat :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm, Dan sustine ca el n-o aude noaptea cand plange :))
    Doar eu se pare ca am urechile sensibile.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo