Am dulapu meu!

Am dulap! In sfarsit nu mai trebuie sa impart locul cu mami si tati, care mi-au dat doar 2 rafturi in dulapul lor mare. Acum am un dulap doar pentru mine. E galbui cu verde si o sa aiba niste desene pe el. Inca nu l-am ocupat pentru ca inca nu ne-am mutat. Totusi sper sa nu mai dureze mult asa ca deja ma gandesc unde sa-mi pun bluzitele, rochitele si pantalonasii, ciorapeii, gecile, caciulile si ghetutele.
La cum se prezinta situatia, mami si tati ar trebui sa se gandeasca sa imi mai cumpere cate ceva pentru ca am inceput sa raman fara hainute pe masura si apoi e pacat de atata spatiu gol in dulap:d

P.S.: Sa va arat cum dansez eu balet..

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...