Cum trece dom'le timpu...

Peste cateva zile o sa fac 7 luni. Am deja o varsta. Am trecut cu bine de vaccinurile din primul an. Am inceput sa pap chestii serioase. Stau in fund. Ma fatai pe podea intr-un fel de taras, dar nu chiar taras ci mai degraba rostogol. Vorbesc lucruri foarte interesante, chiar daca nimeni nu pare sa priceapa. Rad la toata lumea. Plang cand ma supar. Vreau sa fiu tinuta in picioare, desi habar n-am sa merg. Ma joc si rod orice. Imi plac cateii mici din parc. Imi place sa vorbesc cu prietenele mele Sofia si Mariuca. Imi plac telefonul si telecomanda. Am 7,3 kilograme, 69 cm si a inceput sa imi creasca par (eram cam cheala, ce-i drept).
Cred ca e momentul sa va arat primul meu filmulet, din prima seara acasa. Aveam 4 zile si primii mei musafiri au fost matusa Cristina si Dragos. Pe atunci aveam 2,5 kile, 49 cm si creasta in cap.

Dupa cum se aude, mami vorbea la telefon cu bunica. Dadea raportul despre prima mea 
intalnire cu dr. meu personal.
PS: Cu ocazia apropiatei aniversari de 7 luni, raportez si prima febra. Probabil tati mi-a dat si mie putin din raceala lui :d

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...