Goodies

Nu prea mai vreau lapte. Am incercat sa le explic alor mei ca m-am saturat de el. Atatea luni m-au obligat sa mananc laptele ala oribil de 5-6-7 ori pe zi, dar acum gata, am pus piciorul in prag si am decis ca nu mai vreau. Mai lipai eu putin, dimineata si seara, dar in rest sa nu aud de lapte.


Asa ca mami a inceput sa imi dea goodies. Iaurt cu banana, branzica cu fructe, carnita cu legume, cereale cu tot felul de fructe...In plus, a cumparat peste si oua si mi-a spus ca peste vreo saptamana o sa primesc si d-alea. Iar cand am fost la doamna doctor mi-a promis ca la 7 luni mami o sa-mi faca seara sufle. Sufleee....Doar numele anunta o minunatie de gust. Sunt sigura.
Abia acum mi-am dat seama ce m-au pacalit toate lunile astea cu laptele...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...