Operatiunea "Oul"

Ei bine da, am ajuns sa mananc si oo. Astazi a fost prima zi. Ce mult a trecut de cand primeam prima lingurita de mar, prima bucatica de carne...Acum mananc si oua.
Cu aceasta ocazie mami a aflat ca nu e asa simplu sa fierbi un ou tare. Primul era moale rau asa ca l-a mancat ea.    Pana s-a fiert al doilea am papat toata portia de legume si am trecut si la un iaurtel. Cand l-a taiat, tot nu era tare tare cum ar fi vrut ea, dar am insistat sa imi dea odata chestia aia portocalie ca m-am plictisit de cand tot astept. Asa ca mi-a bagat in gura o lingurita cu galbenus. Pe care l-am papat.
Tati, sa stii ca imi cam place oul...imi pare rau...Dimineata ziceai ca daca nu-mi place sunt fata ta :) Acum tot fata ta sunt, nuu?

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...