Voi ati aflat de Mos Craciun?

Ieri in parc am aflat ceva foarte interesant. Un  pusti ii zicea altuia ca se apropie Sf. Nicolae si ca nu stie daca anul asta o sa primeasca o nuia sau nu. Celalalt, mai mic, parea complet pe dinafara si habar nu avea cine e Sf. Nicolae. Cica ar fi un mos care aduce cadouri la copiii cuminti si nuieluse la cei neastamparati. Eu inca nu m-am intalnit cu el, dar sper sa nu vina cu o nuia...Oricum, picii erau foarte secretosi si au tacut cand au vazut ca trag cu urechea.
Mai tarziu, o pustoaica maricica, de vreo 4 ani cred, a venit la ei si le-a zis ca sunt niste pici si ca habar n-au cum stau treburile. Cica Sf. Nicolae e doar asa, de pregatire, ca adevaratul mos e Mos Craciun. Acolo sunt cadourile adevarate, beculete, sclipici, stelute si alte nebunii.
Eu nici pe Mos Craciun nu-l cunosc, dar il astept deja si sper ca mami si tati stiu de el si o sa-l invite si pe la noi. Sper ca Mosul o sa stie ca m-am mutat si o sa afle noua adresa...
Inainte se plece, fetita a zis ca spre primavara ar veni un iepuras...dar asta deja nu mai cred...

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...