Jurnal de mama de pice

Mai e un pic si vine Craciunul. Primul Craciun cu picea:) I-am luat brad, dar ne tot gandim unde sa-l punem ca sa nu-l darame. Am vrut sa luam saniuta, dar se pare ca alti parinti s-au gandit inainte. O gramada de alti parinti :d
In schimb a promovat de la scoica la scaun de masina si va primi in curand si un pat pliant pentru viitoarele ei vacante. 
Imi vine greu sa cred ca are 7 luni si jumatate. Adica bate spre opt. Cand naiba au trecut? Imi aduc aminte ce imagine idealizata aveam pe la 3 luni despre perioada de dupa 6 luni :))
Speram ca o sa doarme toata noaptea. No way. Ba mai mult, mai nou are nopti, cam toate, in care plange din ora in ora. Sa zicem ca e doar o faza si sa speram ca va trece. 
Visam ca o sa manance cu pofta toate bunatatile pe care i le fac eu. De fapt, fiecare masa e o lupta, un razboi al imaginatiei in care trebuie sa ma chinuiesc sa inventez cantecele, jocuri, pacaleleli. Totul condimentat cu multe urlete.

Speram ca la 7-8 luni deja se va juca singura si va sta singura mai mult timp. Mai asteptam inca momentul cand nu va incepe sa planga daca iesim din raza ei vizuala prea mult timp. Adica mai mult de 3-4 minute. Uneori 10 de secunde. Exceptie fac diminetile, cand se trezeste si sta singurica pana isi aduce aminte de noi.
La 3 luni credeam ca dupa 6 luni bebele nu mai plange, doarme, se joaca si e cuminte. Vorbeste si e foarte simpatic. 
De fapt, se dovedeste ca Andreea, la 7 luni jumatate, e mai plangacioasa si mai mofturoasa decat la 3 luni. Cel putin asa mi se pare mie. :)
In schim e si mult mai simpatica, rade, gangureste, zice ta-ta, se joaca si te priveste uneori atat de dulce ca uiti si ii ierti toate urletele isterice cu care imi umplu multe ore din zi.

Comentarii

  1. Intr-adevar...imaginile din reclame cu pruncii angelici...cuminti..adormiti..cu burtici pline si satisfacute se pare ca sunt numai pentru acei care nu au inca copii, dar isi doresc:D...well...dar cu toate astea fetitele noastre sunt niste simpatice, dulci, haioase, iventive, speculatoare, induiosatoare...si eu sunt din ce in ce mai fascinata de tot ce fac ele!sa ne creasca sanatoase si voioase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e:)
    Sunt niste scumpe, chiar daca ne albesc parul :))
    Pana la urma, exista peruci:D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo