Noua mea camera

m fost foarte suparata in ultima saptamana pentru ca nu am putut sa va povestesc experienta mea in noua casa. Cica n-am avut net...
Deci, am camera mea. E micuta, dar foarte simpatica. Am un dulap verde, cu o sirena si pe perete am pisici. Pe partea cealalta mami a lipit un raft cu botoseii mei si am si o canapea pe care pap sau ma imbrac.
Patutul a ramas la fel si am pastrat si pisica rosie cu care dorm. In primele zile am fost cam suparata pentru ca nu prea intelegeam unde sunt si in plus tuseam si imi curgea nasul. Asa ca am plans tare mult, mai ales noaptea cand ma enervau beculetele de pe stalpul din fata geamului meu. Intr-o seara, mami a pus la geam o paturica si s-a facut noapte cum stiam eu. De atunci nu mai plang asa mult.. :d
Mami a promis ca o sa faca si poze sa va arat. Pana atunci, sa vedeti ce cutie cu surprize am...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo