Povesti de Craciun

A trecut si primul meu Craciun.  A fost tare frumos si as vrea sa mai fie. Am fost la munte cu mami, tati, bunica, bunicu si tanti Mari. Chiar daca nu a fost zapada, eu m-am cam prins ce inseamna iarna pentru ca a fost frigutz si mi-a inghetat nasul.
Pentru ca Predealul il cam stiu bine bine, am fost cu mami si tati prin Brasov. Bine, si Brasovul il cam stiu, dar asta e...

La Brasov am vazut un brad maaare maaare, multi porumbei si am primit o caciulita noua. Mami zice ca e hidoasa dar imi acopera urechile. Mie nu mi se pare asa urata asa ca am acceptat sa stau cu ea in cap. Sa va povestesc ce-am mai facut? Mai bine va arat :)


Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...