Prima mea vizita

Aseara am fost in vizita la prietena mea Mariuca. Mi-a placut foarte mult si am rugat-o pe mami sa mai mergem acolo. Mai ales ca inteleg ca odata cu vizitele astea apar si niste cadouri De exemplu, aseara am primit un carucior nou...foarte ciudat...
Mariuca e foarte draguta si m-a lasat sa ma joc cu toate jucariile ei. Asa ca i-am aratat ce anume trebuie ros la fiecare dintre ele, pentru ca e foarte important. La pui trebuie sa rozi motul din cap, la broscute labutele si asa mai departe. La bomboane se roade doar ambalajul.

Cand am plecat, mami  mi-a zis ca nu e frumos sa mananc toate jucariile copiilor si ca sa ma multumesc de acum doar cu una. Cred ca exagereaza... Oricum abia astept sa vina Mariuca pe la mine sa mai rontaim impreuna cate ceva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo