catch the baby

Ultimele 4 zile le-am petrecut fara bebe. A fost relaxant, dar ciudat. Ne-a fost dor de ea, dar am fost linistiti sa stim ca e bine si ca se pare ca nu i-am lipsit :d. Eram tare curioasa sa vad cum va fi la intoarcere pentru ca era totusi prima data cand nu ne vedea pentru atata timp. Am ratat intalnirea inainte de baita asa ca revederea a avut loc dimineata. Pitica a ras, ne-a zambit si s-a ghemuit pe langa noi in pat, dar acelasi lucru il face in fiecare dimineata asa ca e greu sa spun ca si-a dat seama ca am lipsit.

In schimb, e uimitor cat de repede evolueaza in perioada asta. Deja, in doar 4 zile, si-a perfectat mersul de-a busilea, a inceput sa se ridice in picioare in patut si cand se agata de fotoliu sau de mobila, nu se mai multumeste doar cu sufrageria si camera ei ci umbla prin toata casa, urmarindu-ma pe mine sau pe tati.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...