Degustari

In ultima vreme, mami imi pune pe masa tot diferite prostii sa le degust. Unele mi-au placut si astept cu nerabdare sa mai cresc un pic si sa le mananc serios, altele...voi chiar mancati asa ceva???
-gogonea - yakky! Ce e aiaaaa???!
- taietei cu sos de rosii - yammy, dar neclar cum se mananca.Pana una alta i-am aruncat pe pereti. S-au lipit acolo.
- paine - nu cine stie ce, dar interesant de ros
- branza topita - supeeer..mai vreauuu. Singura problema: se lipeste de manute
- conopida - n-are gust, la fel si morcovul fiert; cartoful - comestibil
- mazarea - nu stiu cum e pentru ca nu se poate lua de pe tavita
- gutuia la cuptor, scoasa din zeama de la o friptura de porc cu rozmarin - de cercetat mai amanuntit pe viitor; inca nu m-am decis daca imi place sau nu

Cu ce m-am servit singura: sticla si cutia de bere, sosetele aruncate de mami pe jos, papucii pititi sub un scaun, ace de brat, hartie, multa hartie.
PS: Aia e jumatatea de dulap a lu'tati. Cred ca o sa gasesc ceva de mancat si pe acolo...

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...