Mancarea-degetel

De cateva zile, mami imi tot pune pe tavita de la scaunul de masa bucatele de mancare. Face mizerie. Eu le iau si le dau  pe jos. Ma uit atenta unde au cazut ca nu cumva sa se fi bagat pe sub mobila. Mami zice ca trebuie sa le bag in gurita. Eu le apuc cu degetele, le studiez si le arunc pe jos. Asa mi se pare normal. Mizeria nu are ce cauta pe masa.

In schimb, imi place cand imi da banana sau biscuite sa pap. Asta pricep. Se baga in gurita si se molfaie (nu pot sa spun ca se mesteca pentru ca am doar 2 dinti).
Eu tot incerc sa o conving pe mami ca pe masuta mea nu se pot pune mizerii, bucatele de mancare si alte prostii. Ea nu pricepe. Poate ii explicati voi.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...