Meniul de vineri

Mami continua seria experimentelor pe pielea mea. Pana acum sunt destul de reusite.
Astazi am papat la pranz conopida cu sos de rosii si carnita de vaca. Din pacate mami a pus in sos si rozmarin, pe care a uitat sa-l aleaga inainte sa paseze chestiile. Asa ca am mancat mai cu noduri...In rest , minunat.
Dupa mancarica, am gustat in premiera pepene galben. Era necopt. Asa ca am primit drept consolare o feliuta de paine prajita.
Promit sa o fortez pe mami sa faca si poze data viitoare.

Comentarii

  1. YUMMY!YUMMY!vrem si noi! dar cu tot cu pofta de mancare:P pai asa fetita ascultatoare la masa, mai mare dragul sa gatesti!si vrem si noi retele astea de succes!Andreea, te rog eu sa pui o vorb buna si la Mariuca..cum ca, nu este asa rea mancarea fata de laptic:P...drept recompensa, iti cumpar eu painica toast mare de care am auzit ca iti place mult!:)Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru niste painica de toast fac orice ! Mariuca, sa stii ca pana la urma unele chestii nu sunt asa rele, ba chiar sunt comestibile. Si am descoperit ca daca pap tot, fara scandal, primesc si bunatati: painica, rosie, pepene galben, biscuite...Mama zice ca e un fel de junk food, dar mie imi place.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo