Meniul meu de joi

Astazi am scapat de regim. De vreo 5 zile mami imi da doar morcov, dovlecel, banana si branzica. Intr-o seara am primit mamaliguta. Si in fiecare zi, laptic fara lactoza. Pentru ca am avut burtica defecta.
Astazi insa am scapat. Am primit dimineata banana cu un borcanel bio de mar/afine si branzica, la pranz sufleu de dovlecei (yammyyyy!!!) si iaurtel cu fructe, o gustare de iaurt cu cereale si laptic care era doar partial de regim :)
Din pacate nu am nicio poza pentru ca am papat tot, foarte repejor, sa nu cumva sa se razgandeasca mami si sa-mi dea iar papica de bolnavi.
In schimb, am un filmulet cu mine vorbind cu mine.

PS: explicatie mami: i-am pus in fata laptopul cu un filmulet cu ea :d

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo