Milky way

Sfat pentru viitoare mamici sau mamici de bebei mici: sa nu credeti niciodata ca "mai rau/greu de atat nu se poate". Ba se poate :))
De vreo 2 saptamani Andreea face fite la fiecare masa. Mananca un pic, apoi nu mai vrea. Daca insist incepe sa planga. Uneori o mai pacalesc cu cate o jucarie, mai cantam..in fine, mai papa un pic. Eram insa multumita ca manca foarte bine laptele de seara si de dimineata si ca in sfarsit a inceput sa doarma noaptea.
Ei bine, surprise! De 2 zile nu mai vrea lapte. Deloc, niciun strop. In prima seara am zis ca e un accident, ca e prea obosita. Aseara insa s-a repetat. Iar dimineata la 6 din nou. Asa a picea a mancat aseara la 5 si apoi azi-dimineata la 9.
La 9 am incercat iar lapte. Urlete. Am renuntat si i-am dat iaurt cu branza.
Diseara o sa incerc cereale cu lapte inainte de baita. O sa las balta biberonul cateva zile.
Sper sa fie doar o faza trecatoare.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...