Restaurante baby friendly

De la o vreme am inceput sa observ tot feluri de nimicuri de care habar n-aveam inainte de bebe, dar care acum me incurca si ma deranjeaza:
- la metrou nu poti cobori cu caruciorul decat daca esti Hercule si poti sa il tii in brate cele 3000 de trepte
- in autobuze, tramvaie si troleibuze trebuie sa te bazezi pe ajutorul unor binevoitori daca vrei sa urci; exceptie fac 313 si 381 in zona mea care au o singura treapta, foarte joasa pe care o urc cu caruciorul in brate
- in restaurante nu prea gasesti scaune pentru copii. Exceptie fac din cate am inteles pizza hut, mac si poate kfc...inca nu le-am testat. Cat era Andreea micuta mergeam cu ea la restaurant destul de des. Ea se juca sau dormea, noi mancam. Acum nu mai doarme si de stat in carucior se plictiseste asa ca incepe sa tipe.
- pe plan local, intrarea pe trecerea de pietoni spre parc e mereu blocata de o masina, asa ca trebuie sa te strecori cu caruciorul pe undeva pe dupa ea, iar in parc sunt prea putine leagane pentru bebelusi (adica doar unu, la care e mereu coada)
- si inca una de sezon: cand ninge nu curata nici naiba trotuarele asa ca ori cari bebe de 8 kile in brate pana cazi lata, ori stai in casa pana se topeste zapada

PS: Rugaminte: cand mergeti la restaurante, intrebati si de scaune pentru bebei :d

Comentarii

  1. noi am fost in white horse si la gigi si au scaune de masa. dar mai poti sa iei un scaunel fara picioare, special care se fixeaza pe scaunul normal si asa n-o sa ai surprize. irina

    RăspundețiȘtergere
  2. si n-am mai iesit din casa de 1 saptamana, din cauza de zapada. si se pare ca mai avem una de stat :(. irina

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Irina, la white horse n-am fost, dar la gigi, care mai nou se cheama taverna la misto, e foarte mult fum si inghesuiala. Asa ca evitam locul.
    Cu iesitul afara si noi avem o problema pentru ca e imposibil de mers cu caruciorul pe zapada:((. Si mai e si frig. Vreau varaaaaa!!
    Ce face piticul tau? Am vazut ca e dintos:)

    RăspundețiȘtergere
  4. la gigi s-a deschis si pe o stradutza vis a vis de tvr une nu se fumeaza, adica sunt separeuri. dintzosu e cam mucios in perioada asta asaca un motiv in plus sa nu-l scot zilele astea. da oricum e nasol ca la noi pe strada, pe trotuare zapada e foarte mare si abia cand o sa se incalzeasca bine de tot o sa pot scoate carucioru. l-am mai carat in bratze cate o jumatate de ora ca sa nu zic ca nu am iesit deloc, dar deja are 10 kg jumate :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si noi suntem muciosi:( Asa ca asteptam soare si cald. Nu stiam de gigi ala. Noi aveam un gigi in cartier, a lu'calinescu. :d
    Pupam piticul de 10 kile !

    RăspundețiȘtergere
  6. pai la vara ar trebui sa ne vedem si noi ca atunci o sa-l mai duc la mama acasa si o sa-l scot in tineretului.irina

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai ar cam trebui :) Eu abia astept sa pot iesi cu ea in parc si sa fie si alti pitici. Acum e cam pustiu. Va asteptam:)

    RăspundețiȘtergere
  8. La satya.ro au scaun de bebe si nu e fum deloc (restaurant de nefumatori). Au multe ingrediente bio, eu chiar i-am dat Adei suc de morcovi, a stat si ea la masa. :)
    pupici la muciosi sa le treaca mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  9. Super! O sa mergem si noi sa papam acolo dupa ce ii trece Andreei nasucul. Multumim de idee:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo