baby shopping

Am fost la baby expo. Ca sa nu repet experienta traumatizanta din toamna, cand au ajuns acolo simultan cu toate celelalte mame din bucuresti, am decis sa fiu matinala. Extrem de matinala. Asa ca la ora 10.20, la 20 de minute dupa deschidere, m-am infiintat la usa. Ma temeam ca o sa ajut la asezat chestii pe rafturi mai degraba decat sa le cumpar, dar nu a fost asa. Liniste, curat si mai ales putina lume.
Am luat metodic stand cu stand, privind cu nostalgie la body-urile de 3 luni, la taticii care studiau carucioare si la burticile care cumparau biberoane si suzete. Heheee, ce vremuri. Asa imi dau seama ce repede a trecut timpul de cand faceam si noi aceleasi cumparaturi.
Plecasem hotarata sa cumpar o geaca de primavara, o pereche de ghetute pentru pice ( ca nu mai vrea sa fie plimbata doar cu caruciorul) si niste jucarii mai "inteligente" ( adica, nu de ros:D).
Am plecat o ora mai tarziu cu 2 geci colorate, doua perechi de ghetute si 3 jucarele. Si cu portofelul gol golutz.


Una peste alta sunt multumita. Eu, pentru ca Andreea va ignora hainutele, va roade cu pofta ghetutele si va arunca jucariile de colo colo fara sa priceapa ca sunt "inteligente" si trebuie sa le studieze mai cu atentie:d

Comentarii

  1. Sa le "utilizeze" sau ignore sanatoasa! La multi ani pentru implinirea venerabilei varste de 10 luni! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim si multe luni minunate si voua! Va pupam

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo