Meniul de luni

Astazi o sa pap la pranz piure de rosii cu dovlecel si pastrav. O sa va anunt imediat daca mi-a placut. Pana una alta sa va arat cum mananc eu seara.

PS: Maine e ziua mea! Fac 9 luni :)
PS2: Mariuca, zii lu mami sa-ti dea paine prajita inmuiata un pic in branzica. Am papat eu si e super buna. Iar daca adaugi o rosie, niste slana si ceapa...deja cred ca avem un festin
Later update: Imi pastrez parerea ca pastravul, de fapt pestele in general, nu este deloc bun. Am papat eu ceva ceva, dar fara chef. Pana la urma am cerut insistent sa primesc altceva, asa ca mami mi-a dat niste fructe cu branzica.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...