Miroasa a soare

Nu stiu cum e la voi, dar la mine miroase a soare, a primavara. Si cand e innorat parca nu mai e asa urat ca saptamanile trecute. Parca adie un vanticel mai cald, mai parfumat. Si ce ma mai bucur.
Iarna asta a fost un cosmar pentru noi. Probabil ca daca bebe avea peste un an era minunat. Ne-am fi jucat in zapada, cu saniuta, ne-am fi bulgarit si mai ales nu ne-am fi simtit blocate in casa.
Dar asa, fiind cam micuti..., nu ne-am bucurat deloc de cantitatea impresionanta de zapada.
Saniuta nu avem si oricum Andreea era cam mica pentru asa mijloc de transport avansat.
Caruciorul nu are senile.
Marsupiul, respectiv spatele lui mami, a cam expirat de cand Andreea a depasit 8 kile.
Ce inseamna asta? Multe zile lungi, urate, plicticoase si enervante in casa.
Dar acum petrecem iarasi mare parte din zi afara. Soare avem, caldut este, parcul cu leagane si piticuti vizavi.
PS: Am descoperit ( de fapt mama :D) ca picea este mai interesata de copilasi (de fapt baietei:D) maricei, de 4-5 ani. Astia mici nu sunt asa atractivi:))


Mai multe despre mersul biped aici

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...