Weekend la munte

Joi dimineata cand ne-am trezit am admirat cu tristete vremea oribila de afara, ceata, norii, frigul..in fine grozavia care se anunta pentru toata ziua. Asa ca tati a zis "hai sa plecam la munte". Pai hai.
Ne-am facut bagajele, am papat si am sunat bunicii sa anuntam ca venim. Drumul a fost destul de gol, plin de gropi si plictisitor desi mami s-a jucat cucu-bau cu mine. La un moment dat am inceput sa bazai pentru ca ma enerveaza tare tare bretelele de la scaun. Nu ma pot misca suficient si mai ales nu ma pot duce in fata langa tati. Acolo pare sa fie foarte interesant. In fine, pana la urma am ajuns. Bunicii au tabarat pe mine si ne-am jucaaat tooaataaa seara:).
A doua zi m-am plimbat cu mami si cu tati, am facut poze si mami m-a infipt in zapada. Cam ciudat, nu?:d
Sambata a nins cu niste guguloaie maari si enervante, care imi intrau in ochi. Ca sa nu ma supar prea tare, tati mi-a facut un om de zapada:). 
Duminica am plecat inapoi spre casa, imediat dupa masa de pranz. Pana la Sinaia burtica mea s-a revoltat si am renuntat treptat la tot ce mancasem:). 
Mi-a placut tare mult la munte si am hotarat sa mai mergem cand se mai duce zapada si vine soarele. 

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...