10 luni - versiunea lu' mama

Cine crede ca viata la 10 luni e usoara, s-ar putea sa aiba o surpriza:d. Eu asa citisem.Ca intre 6 luni si un an este o perioada foarte usoara. Bebe are deja un program, mananca, doarme, se joaca. Te poti relaxa.
Ya right...
De ieri, adica din ziua in care a implinit 10 luni, Andreea nu mai vrea sa manance la pranz. Brusc. Ieri am zis ca e un accident. N-a vrut la 12.30, cand manca de obicei, am incercat din nou la 13.00 si la 13.30 cand am cedat si am pus-o in pat sa doarma pentru ca urla. Asa ca a mancat pranzul la ora 15.00 odata cu gustarea de iaurt de la ora 16.00.
Azi reluare. Am incercat direct la 1. Nimic. Cand vedea lingurita dadea din maini isteric. Ok. Ramanem calmi. Ne mai jucam pana la 1 juma, intrerupte de reprize de bazaiala de somn. La 1 juma incerc din nou. Isterie. Ok..cantitatea de calm a inceput sa scada. O pun in pat, plange 2 minute apoi liniste. Inca nu s-a trezit si e ora 3.

Maine mi-am propus sa incerc direct la 1 juma. Si o sa renunt la legume cu carne o vreme.
Incercam spanac cu ou. Tineti-mi pumnii.

Comentarii

  1. Stii ce m-am gandit? Ca poate nu stie ce e aia foame :)) Si sa-i arat. Poate apreciaza mai bine momentul mesei apoi:d

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Multa rabdare, vor trece toate.
    De murit de foame nu prea se moare, suntem programati sa supravietuim, o sa tipe dc ii e foame.
    Eu i-as da conform programului, mananca e super bine, nu mananca iar e bine. Poate chiar nu ii e foame, dar la urmatoarea masa sigur ii va fi.
    Oricum ai face, mami, nu te stresa! :)
    Va pup de 10 luni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Cristina, stiu, rabdare rabdare:). N-ar trebui sa ma plang pentru ca Andreea are totusi un program cumintel: mananca relativ bine, doarme, plange in limite tolerabile si in rest e foarte haioasa. Dar uneori ma mai bazai si eu...:D. Va pupam si asteptam poze, filmulete si povesti cu Ada! Imi place tare mult de ea si cercetez in fiecare zi blogul tau

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo