De-a fata pe intuneric

Mie imi place sa ma joc cucu-bau cu mami. Ne pitim dupa draperie, chiuim si ne radem. Foarte dragut :). Dar nu despre asta vroiam sa vorbesc:d
De multe ori ne jucam de-a fata. Mami fuge si se piteste undeva si eu ma duc dupa ea si o gasesc. Am cam invatat unde sunt locurile de ascuns si o gasesc mereu. Dar ieri m-a surprins. S-a pitit in camera, pe intuneric, si cand am intrat a inceput sa imi faca poze cu blitzul.
Voua vi se pare frumos?
Vedeti cat de tiptil am intrat? Banuiam ca mami e prin zona...dar nu vedeam nimic...
Si deodata...
Aici erai deci! Te pitulasesi in bezna..Mai mami, mai...Norocul tau ca am simtul umorului.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...