Dintele numarul 5

Dintele cu numarul 5 se pregateste sa iasa la lumina. Un mic coltisor a spart gingia de sus si se chinuie sa isi faca mai mult loc. Matza e in continuare matzaita si mormaita, dar rezistam eroic. Am impresia ca va fi stirba. Are doi dinti sus, apoi pauza si apoi iese inca unul :)).
De mancat, mananca in sila, putin si smiorcait. Nu insist prea mult, desi imi vine sa ii indes mancarea pe gat cand vad ca baga in ea doar 4-5 lingurite la o masa.
In rest, asteptam zilele cu soare ca sa stam mult afara. Acolo cantitatea de bazaiala se reduce :d
A, si mai nou, o apuca somnul seara pe la 6 jumatate. Ieri am culcat-o si a motait jumatate de ora...Asa a rezistat pana la 9 pentru baita, altfel cred ca trebuia sa o culc de tot pe la 8. Ne-am ametit rau cu programul asta...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...