O zi buna

Astazi a fost o zi tare buna pentru linistea mea mentala:D. Picea a mancat. Si dimineata si la pranz. Deja masa de la 5 nu mai e asa importanta, iar seara mananca de obicei. O zi buna. E si luni, poate asa o tine saptamana asta:).
Meniul a fost pui cu rosii si a continut cateva noutati (ceapa putin calita si suc de rosii la borcan), iar in plus fata de reteta am adaugat niste felii de dovlecel si patrunjel. Foarte yammy.

Pe de alta parte, ca sa nu se dezechilibreze cumva yinurile sau yangurile, dimineata mi s-a rupt in autobuz o punga plina de paine, dovlecei, malai, etc. Mi s-au insirat toate pe jos, cu o statie inainte sa cobor. Cealalta punga se pregatea si ea sa se rupa, asa ca am coborat din masina cu un teanc de cutii si pungi in brate, stivuite cu grija de o fata miloasa. Noroc ca in statie era o bancuta pe care le-am putut trantii inainte sa imi cada toate intr-o mare balta. In fine...bine ca a mancat picea:d
Maine cica e soare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo