Paziti-va de pacaleli!

Dragii mei, mamele sunt niste pacalici. Am aflat asta de curand si am zis ca e cazul sa va anunt pe toti. Aveti mare grija!
Stiti obsesia aia cu piureul de legume? E o pacalealaaa! Suntem crescuti de mici ( de pe la 5-6 luni) cu impresia gresita ca piureul ala e bun. Si ca trebuie mancat! Nu e bun, va zic eu. Exista mancaruri muuult mai bune. Dar mamele nu ne dau.
Trebuie fortate. Eu am refuzat legumele vreo 2 zile si mama a cedat. A treia zi mi-a dat la pranz ciulama de pui. O minunatiee! Si o tinea doar pentru ea. Va dati seama?
De trei zile mananc doar ciulama de pui. A mai avut o tentativa de a-mi baga pe gat piure de legume, dar i-am explicat ca nu ma las pacalita din nou. Am scuipat tot. Pe bluzita normal
Asa ca luati masuri. Refuzati prostia aia de piure fara gust o zi-doua si mamele vor scoate la lumina adevarata mancare.
Mult noroc si nu cedati!

Comentarii

  1. super tare!!! cu siguranta mancarea noastra a mamelor si a tatilor e muuult mai gustoasa decat cea a voastra, daaar, sa stii ca a voastra e muuuult mai sanatoasa, pe bune! acuma, nah, daca primeaza gustul, atunci e obligatorie trecerea asta!
    sincer, eu sper sa-l mai pacalesc nitel pe Simeon, pentru ca el nu prea vrea sa mestece, si atunci e cam obligat sa manance piureuri :D
    dar si cand o sa-si dea el seama, trecem direct pe mici si bere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si andreea mananca doar piureuri, dar am bagat ciulamaua cu carne si cu vreo 2-3 felii de morcov fiert la blender si a iesit ceva foarte bun:D

    RăspundețiȘtergere
  3. a, si eu care credeam ca ia-i dat deja sa mestece mancare de asta adevarata. eu ma tot straduiesc cu Simeon, dar drumul e greu si lung si plin de zapada momentan :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu mesteca:). Adica mananca singura biscuiti si felii de fructe, dar daca gaseste o bucatica de ceva in mancare o scuipa...

    RăspundețiȘtergere
  5. erata la comment-ul meu: i-ai dat - ora e de vina :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)). Nici nu vazusem. Si eu am citit dimineata, dupa somn...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo