Schimbare de program

Ieri am facut prima doza de Prevenar. Cu exceptia unui tipat cand a intrat acul, nicio problema:).
Cu aceasta ocazie am vorbit cu dr. despre programul Andreei. Concluzia: trebuie schimbat. Super. Exact ce visam.
Se culca prea devreme, adica la 20.00, si ii lipseste o masa de lapte, adica aia de dimineata.
Asa ca suntem in plin proces de modernizare. Ii dam lapte dimineata, pe la 8, si am decalat toate celelalte mese cu o ora.
Va anunt rezultatul zilele urmatoare.
Adevarul e ca si noi ne gandeam ca ar fi bine sa o culcam macar pe la 9, avand in vedere ca se mareste ziua si o sa petrecem serile prin parc. Dar pe de alta parte ne convenea ca "scapam" de pice la 20.00 si aveam restul serii libera. Asa ca impulsul dat de dr. e binevenit.
Later edit: after lunch

Comentarii

  1. sa imi spui daca a avut vreo reactie la prevenar, ca ma duc si eu cu amandoi sapt viitoare sa ii vaccinez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur. Deocamdata nu a avut nicio reactie. Aseara am uitat sa-i dau Nurofen, dar dimineata nu avea febra. Te tin la curent:)

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii ca e bun prevenaru. eu i l-am facut lui tudor la 6 luni, n-a avut vreo reactie si pana acum l-a ferit de raceli si restu. irina

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi am prins o raceala acum o luna si am vazut ce urat e la astia mici asa ca as prefera sa le evit cat pot de mult pe viitor :d

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo