Targ de Florii

Astazi am facut o mica excursie pana la MTR, la Targul de Florii. Andreea a fost super incatata, a mancat biscuiti, a ras si s-a uitat la toate cele, ratand astfel somnul de frumusete si odata cu el si masa de pranz pe care a trebuit sa o amanam...
Mi-a placut dintotdeauna sa merg la targurile de la MTR. Am fost si de Martisor si acum si recomand la toata lumea.
E plin de culoare, de bunatari si de minunatii pe care nu prea ai ocazia sa le vezi in alta parte.
Ceramica pictata, halvita, cozonac de casa, obiecte din lemn, bijuterii de sticla colorata (mi-am luat un mare inel rosu:D), ii si alte costume populare, turta dulce, miere, jucarii de lemn, cutii pictate si alte cate si mai cate. Din pacate nu am avut aparatul foto, dar tot am facut cateva poze nereusite cu telefonul.

Comentarii

  1. Sa va fie de bine plimbarea la MTR si ma bucur ca Andreea a fost incantata. Eu eram vizitator nelipsit la targurile de la MTR si bineinteles, plecam de fiecare data cu cel putin o vaza de lut (din care nici una nu tine apa, din pacate) si turta dulce - dar, cel mai important, plecam cu sentimentul ca as fi fost intr-o "vacanta" de cateva ore intr-o alta lume.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersic Sarmiza! Si eu mai cumparam vase si alte chestii ceramice inainte, dar de cand cu picea le cam evit. Nu mai am loc prin casa pentru ele, unde sa nu ajunga "dusmanul":d. Dar am luat halvita (yammmyyy) si un inel rosu de care sunt foarte mandra:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo