Upgrade de primavara

Mi-a spus cineva ca vine primavara. Ca cica iepurasul de Paste si-a scuturat blanita si si-a pus fundite noi. Ca prin parc urmele de zapada se imputineaza si ca doar vantul rece refuza sa se dea batut. Oricum, se pare ca si anul asta va veni totusi primavara. Oare mamele au timp de astenie? Dar bebeii de 10 luni pot fi loviti de asa ceva? Andreea nu are semne prevestitoare, dar poti sa stii?
Ca in fiecare primavara ma apuca dorul de un mic upgrade. De obicei ma rezum la niste haine noi, de Paste, dar anul asta parca se simtea nevoia de mai mult.
M-am tuns si nu oriunde ci la "salon" (:d) si pe deasupra am cerut si manichiura, cu tot cu oja. Oau! Ce incantare! Sa te maseze cineva pe maini, sa te dea cu creme si alte minunatii, sa taie si sa piguleasca pana la perfectiune...Si tu sa stai. Si sa nu tipe nimeni pe langa, sa nu se agate nimeni de pantaloni pentru ca vrea sa se joace cu forfecuta, sa nu trebuiasca sa lasi jumatate de mana netaiata pentru ca trebuie sa te joci cu niste cuburi...

Iar la tuns...! Masaj, spalat, clabuci, miros de parfum, cald..am amintit de masaj nu? Imi venea sa ma culc acolo si sa o las pe fata aia sa faca ce vrea ea. Doar sa ma lase sa dorm in timp ce ma masa.
Tot in spiritul primavarii mi-am comandat cizme de cauciuc la moda si mi-am cumparat o esarfa "petrol". Da, cica se poarta cizmele de cauciuc si exista culoarea petrol. Asta a fost o surpriza pentru mine pentru ca pe vremea cand mai aveam timp sa citesc reviste, cizmele de cauciuc erau purtate doar de pescari, iar petrolul era negru.

In fine, incet incet parca revin printre oameni. Ma gandesc deja la primul frappe la terasa. Desi, cred ca statul la terase o sa fie o amintire placuta pentru o vreme. De fapt statul in general este de domeniul trecutului atunci cand Andreea este prin preajma.
PS: fata nu a primit niciun upgrade anul asta:)). Si era si dupa somn. Asa ca mai bine admirati unghiile mele cele noi:d

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...