Ce e aia fisurica?

Asta a zis domnu doctor ca am. Am o fisurica de clavicula. Nu ca as stii ce e aia clavicula, dar cred ca are de-a face cu umflatura care mi-a aparut pe langa gat. Mami si tati au studiat-o foarte atent aseara si azi-dimineata au zis ca hai sa facem o vizita la spital.
A fost prima mea vizita la un spital de stat. Nu mi-a placut. Singurul lucru dragut a fost un baietel de 3 ani pe care l-am urmarit pe holuri. In rest, domnu doctor a venit dupa o ora, o tanti asistenta cu halat alb s-a ratoit la mami ca o tot intreba cand vine doctoru, iar alta tanti cu halat verde urat l-a suparat pe tati cand a zis ca sa fac radiografie ca sigur e fractura. Tati a zis ca nu ma iradiaza degeaba si ca sa ma vada intai domnu doctor.
Domnu doctor a fost tare simpatic, m-a lasat sa ii rod pixul, dar in schimb m-a cam apasat pe umflatura si m-a durut un pic. Totusi mi-a placut de el.
Acu dilema mea e ce e aia fisurica?

Comentarii

  1. oof, poate nu e grav, stiu ca la bebei poblemele astea de oscioare se rezolva foarte repede...

    RăspundețiȘtergere
  2. Deea, doctorul era foarte relaxat. Probabil ca se intalneste zilnic cu probleme d'astea. Ne-a spus ca nu avem ce face si ca o sa treaca de la sine.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo