Daca doriti sa revedeti..

Andreea face chestia asta de pe la 5-6 luni. De fapt atunci ne-am prins noi ca se poate si ca mai ales o amuza. Normal ca eu radeam isteric de fiecare data cand taica-su ii face asa ceva...
Mai nou incearca sa faca si singura, dar nu-i iese si atunci cere ajutor.


De asemenea, de vreo 2-3 zile se pare ca a uitat de cazatura si a inceput sa prinda curaj la mers. Deocamdata doar 4-5 pasi, mai mult in casa, mai rar afara. Dar pe noi ne amuza ca merge cam ca o ratusca si e foarte incantata de ea.

Comentarii

  1. ce haioasa e in primul filmuleeeeet!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)). iti dai seama ca o amuza si ca noi radem in hohote cand face asa. Asa ca face si mai si...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ras iar in hohote la primul filmulet si am aplaudat la al doilea!F frumos! multi pashi inainte!Va pupam!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va pupam si noi! Si asteptam cu maaaare nerabdare o gura de tort:d. Cand zic ca asteptam ma refer la mine in primul rand. Normal. Dan vrea sa dea burta jos, iar Andreea nu mananca dulce. So, more for me!

    RăspundețiȘtergere
  5. chit ca flamanzesc 3 zile si tot mananc tort :D

    RăspundețiȘtergere
  6. super tare! am ras eu cu Simeon aici de nu mai puteam. iar la al doilea pot sa zic BRAVO si la mai multi pasi. pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. hihi!Si eu ma bazez pe portia Mariucai:P
    dar just in case...am comandat tort sa fie:D

    RăspundețiȘtergere
  8. @dan: sa te pastrezi si pentru o bere-doua acolo:))
    ptr andreea: felicitari mica Reese!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo