Flori galbene, un leagan si doi buf

Cam asta e rezumatul weekendului meu la munte. La munte nu e inca primavara ca in Bucuresti, ba chiar am mai gasit pe ici colo petice de zapada. Dar totusi e plin de floricele galbene si albe, o specia pe care nu am vazut-o pe acasa asa ca am gustat-o. Nu pot sa zic ca e cine stie ce. Parca tot florile galbene din copaceii din parc sunt mai gustoase.
In schimb, am primit un leagan pe care tati mi l-a pus in curte si a zis ca e doar al meu. Asa ca m-am daaaat o gramada, fara sa trebuiasca sa mai las si alti copii in el sau sa stau la coada. Am mancat si piersica acolo, si morcov, ba chiar si o ramurica din tufa de coacaze.
Tot weekendul asta am devenit stangace. Am facut doi buf. Primul buf a stricat manuta dreapta pe care inca prefer sa nu o prea folosesc. Al doilea buf nu pare sa aiba urmari desi s-a petrecut de la oarece inaltime...
Mami si tati ma chinuie acum sa repun in functiune mana dreapta, dar eu pot sa ma descurc foarte bine si doar cu stanga.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...