In lumea atacurilor de panica

Cam asa arata lumea mea zilele astea:D. Motivul? Micul toddler a prins curaj si misuna prin casa.Pleaca de una singura si exploreaza camerele, mai cade, se ridica, mai da cu capu de mobila..nu-i nimic, cucuiele se poarta anul asta. Dar eu fac sute de atacuri de panica pe zi. Pentru ca matza nu suporta sa umble cu mainile goale. Asa ca pleaca cu sticla de suc, cu batzu cu rata sau cu ditamai lingura, toate in gura.
Eu o privesc ingrozita de la distanta cum merge ca Charlie Chaplin si se mai impiedica de diverse, se balanseaza inainte si inapoi, se redreseaza...In fine, astept ingrozita sa o vad cum cade cu diverse chestii in nas si ramane fara dinti.
Altfel, asteptam sa ne treaca mucii si sa ne revina entuziasmul cu privire la mancare.

Comentarii

  1. he he...ce tare e gagica umblareata :) si mai tare aspiratorul cu pompa de muci, si la noi sta la fel ... tot nu se mai termina nene. iti vine sa crezi ca merge singura? mie nu, la a noastra...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)). Sa vezi ce il cearta pe aspirator! Se raroieste la el de cate ori il vede. Si in film se vede ca atunci cand trece pe langa el se stramba un pic:d. E cel mai mare dusman al ei.
    Felicitari si voua pentru mers! Eu inca nu constientizez ca duminica face 1 an. Ma gandesc la ea tot ca la un bebe:d

    RăspundețiȘtergere
  3. e haioasa rau! ce imi place mersul asta de ratusca la bebei!de-abia astept sa o vad si pe Mariuca asa!
    eu inca nu constientizez ca "mutoneta" noastra a implinit un anisor..cand sunt intrebata cat are, ma blochez..si imi vine sa zic 11-12luni:P..dar sa stii ca imi place la un anisor, e mai solicitant, dar e si mai distractiv:D
    de-abia astept sa ii cantam "la multi ani" Andreei!pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. vezi ce griji daca aveti dinti:)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, era mai safe fara dinti:)). Si mai bine pentru inima mea:D

    RăspundețiȘtergere
  6. MAri, ai dreptate:). Sunt mult mai amuzanti la 1 an. O pupam pe Mariuca si ii dorim sa nu cada prea des cand incepe sa se fataie singurica

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh doamne, ce scumpa e! Din pacate, perioada de risc o sa mai tina ceva vreme!
    E bine ca poti sa-ti pastrezi calmul si sa o lasi sa experimenteze singura caderile. Recunosc , eu la timpul asta, am cam gresit cu Vladut, cocolosindu-l si protejandu-l acum ii e teama sa se urce prea sus pe tobogane sau in copaci...

    RăspundețiȘtergere
  8. Banuiam eu ca mai avem de tras:p. Dar banuiesc ca va merge tot mai stabila si ca si numarul de busitori se va reduce treptat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Deea, si mie mi-e greu sa nu sar sa o ridic sau sa o tin, dar ma gandesc ca asa invata. O urmaresc de la distanta si incerc sa intervin doar cand e cazul. Andreea inca nu are curaj sa mearga singura pe afara asa ca acolo stau inca linistita:d

    RăspundețiȘtergere
  10. la muuuuuuuuuuuuulti, muuuuuuuuuuulti ani!sa fii sanatoasa andreea si sa ramai in continuare asa cum esti acum: frumoasa, vesela, haioasa, vorbareata,plimbareata si foarte relaxata (ca si mami si tati)!cat despre filmuletul cu ea imi place la nebunie cum il cearta si il ocoleste tacticos pe "domnul" aspirator!va pupam pe toti si o pupam de 1oo de ori pe sarbatorita!S

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumiiim! Va pupam pe toti si va dorim sa cresteti plini de veselie. Muaaah

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo