Intrebari esentiale

Exista o serie de intrebari repetate obsesiv de mamici, la adresa altor mamici. Ele marcheaza fiecare noua etapa in viata bebelusului si, insiruite, sunt o dovada amuzanta a felului in care se schimba prioritatile unei mamici pe parcursul unui an.
1. Alaptezi?
2. Ii dai suc?
3. Sta in fundulet?
3. Ce-i mai faci de mancare?
4. Merge de-a busilea?
5. Ii dai carnita?
6. Merge singur?
Banuiesc ca urmeaza:
7. Face la olita?
8. Vorbeste?
9. Merge la gradi?
... Are prieten?.... Cand e nunta? :d

Comentarii

  1. Ce tare e lista! chiar asa e.
    Eu mai am o problema cu:
    Ii dai oua?
    Inca mai bea lapte?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, corect, si aia cu oulea, branza...:d

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa, asa e. Aia am uitat-o, desi am inceput sa o aud cel putin saptamanal:d

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nici nu nascusem bine cand a inceput distractia

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi am zis de la inceput ca vrem doar un bebe. Dar lumea ne zice ca o sa ne razgandim. Noi zicem ca nu:D

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce? cine stie? poate va apuca dorul de clipele astea minunate cu lapte, pampersi, somn, ne-somn, cazaturi, fisurici, strambaturi, fitze si tot tacamul :D who knows? mai vb peste 10 ani:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo