Prima mea petrecere de 1 an

Ieri am fost la Mariuca, la prima mea petrecere de 1 an. Mariuca e foooarte simpatica si prietenoasa si ma lasa mereu sa ma joc cu jucariile ei. Avea fustita si camasuta roz si mi-au cam placut pantofiorii ei rosii. Plus ca in par avea o floricica alba pe care mama m-a rugat sa nu o mananc. Nici nu aveam de gand pentru ca eu mananc doar flori galbene.( V-am spus ca David are o obsesie pentru parul meu:d)
Acum ca am vazut ce e aia o petrecere de pitici abia astept sa implinesc 1 an si sa ma distrez iar cu fetele. La Mariuca a venit si David, care e taaare inalt si mare si are deja 1 an si 17 zile. I-am explicat de cateva ori ca nu vreau nici sa ma pupe, nici sa ma ia in brate si mai ales sa nu se mai atinga de parul meu. In rest mi-a placut de el, mai ales ca mi-a aratat care e treaba cu mersul singur. Eu sunt inca destul de impleticita, desi dupa ce am studiat bine perimetrul am decis ca sunt in siguranta si am inceput sa ma fatai si eu prin camera.
La un moment dat mamele si tatii ne-au luat in brate si am facut cerc in jurul unei chestii mov, cu o lumanarica in mijloc. Si mai ciudat a fost cand parintii au inceput sa cante! Nu s-au calmat pana cand nu s-au pozat o gramada si au reusit sa stinga si lumanarea. Foarte ciudat!
Si mai urat mi s-a parut ca s-au apucat sa manance din chestia mov cu foarte multa pofta, iar noua nu ne-au dat nimic. Nici macar Mariucai! Va dati seama? Ba mai mult, mama a incercat sa ma mituiasca cu un amarat de biscuite ca sa o las sa termine ce avea in farfurie. (Vedeeeti???E normal???)
In fine, una peste alta mi-a placut mult mult la Mariuca si abia astept sa ma mai intalnesc cu ea. Dar cred ca mamele si tatii trebuie sa mai umble la maniere si sa ne serveasca si pe noi din bunatatile alea pe care le cocotasera sus pe o masa. (Da Mariuca, stiu, coifurile nu se asorteaza deloc cu hainutele noastre...Asta e, parintii nu sunt deloc atenti la detalii si habar n-au ce e in fashion anul asta)

Daca mai vreti poze cu noi sunt pe aici

Comentarii

  1. Multumesc Andreea ca ai venit la ziua mea!eu m-am simtit f bine cu atatia prieteni si jucarii noi!dar intr-adevar, era mult mai bine daca papam si noi ceva bun, ca de biscuiti si covrigi ne-am cam saturat!te pupic si de-abia astept sa ne mai distram asa si la ziua ta! PARTYYYYY!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa Mariuca, am eu grija sa studiez pe unde piteste mama tortu si cand nu e atenta fur doua bucatele pentru noi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie mami imi da voie sa pap alune nesarate si ciocolata...sunt fooaaaartee bune!! Nici d-astea n-ati papat?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bobby, noi nu am primit decat covrigi si biscuiti. Sa inteleg ca ne-au cam fraierit?

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate n-aveau alune si ciocolata?! Eu ii spun de fiecare data lui mami sa-mi ia alune (crude si nesarate) si ciocolata, ca nici eu nu mor dupa biscuitei, iar covrigeii nu-mi plac nici atat...
    De fapt intind manutele spre dulap si incep sa tip cat pot eu si mami intelege imediat ce vreau! Dar nu-mi da mereu si nici cat as vreau eu...e dificil, ce sa zic...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu te inteleg. Parintii pot fi foarte dificili uneori. Si nu prea ne inteleg...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo