Primavara vine cu ... istericale

Am urat intotdeauna scenele isterice din magazine, cu copilasi care tipa si se arunca pe jos si parinti care nu stiu ce sa faca, se tipe si ei sau sa o ia la fuga. Mereu mi-am imaginat ca e vina parintilor. Ca au crescut niste razgaiati. Inca mai cred ca la 3-4 ani un copil ar trebui sa inteleaga ce are si ce nu are voie si ar trebui sa poti evita astfel de scene.
Dar ce faci cand te lovesti de ele la 11 luni?
De vreo 2-3 saptamani, Andreea face crize de isterie. Eu asa le numesc. Suficient de rar ca sa nu intru la banuieli, dar destul de des ca sa ma deranjeze. Se intampla cand e obosita sau foarte agitata, in situatii in care sunt multi copii si multe lucruri pe care ar vrea sa le faca. De exemplu sa manance nisip sau sa ia creioanele cu care se joaca niste copii mai mari sau sa roada ghetutele altora cand mergem in vizita.
A facut asa o data in parc si o data ieri, intr-o vizita unde erau vreo 7 copii de diferite varste. Nu o tine mult, dar e destul.
Incerci sa o impiedici sa faca ce vrea, se arunca pe spate si plange. Oribil:((.
A avut si prin casa cateva tentative, dar am calmat-o destul de repede.
Sper sa fie o faza, sa treaca, sa gasim o solutie...

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...