1 an!

Astazi implinesc 1 an si desi, mi se cam infunda nasul, ma simt foarte bine si sunt foarte incatata! Mai ales ca presimt eu ca o sa apara in curand si niste cadouri:d. Dimineata tati a ascuns in frigider o cutie mare in care eu banuiesc ca sta tortul. Stiu de la Mariuca de el si de data asta o sa fiu alerta, sa nu-l mai ratez.
Ce fac eu la 1 an?
Pai, merg. In doua sau patru picioare.
Spun tata, papa si cand sunt foarte suparata spun si mama. In rest povestesc intruna tot felul de lucruri interesante, dar cei din jur nu par sa inteleaga.
Arat cu degetul. Recunosc lapticul si ii fac gadi-gadi lui tati si mami.
Arunc cu maaare placere tot felul de obiecte pe jos. Normal ca nu le iau dupa aia. Am vazut ca de multe ori se baga mami pe sub masa si le scoate. Nush de ce.
Mananc singura biscuiti, branza, rosii, piersici, covrigi si paine, uneori bucatele de carne, banana si branza topita. In rest mananc cu placere mamaliga cu branza si cerealele si cu mai putina placere piureul de legume cu carnita si fructele cu branza. La laptic depinde de cat imi e de foame, dar nu depasesc 230.
Aaa, am uitat sa va spun ca am cam 9 kile si circa 76-77 de cm, nu se stie exact.
Imi place sa ma dau in leagan tare tare, sa scormonesc in nisip, sa ma joc cu jucariile celorlalti copii si sa le bag degetelele in gura sau in nas.
Nu-mi place sa imi fie luate jucariile din mana sau sa merg intr-o directie pe care nu am aprobat-o si eu.
Imi place sa stau in iarba si sa rup flori. Imi plac "ham-hamii" si fantanile.
Imi place pizza:d si sticla de bere a lu tati. Sau a lu mami....de fapt imi plac sticlele de bere.
Uneori nu-mi plac anumite lucruri sau obiecte sau evenimente sau, ma rog, nu-mi place ceva indescriptibil si plang. Sau tip. Sau ma asez in fund si bocesc.
Dar de cele mai multe ori sunt draguta si rad si ma duc la oamenii zambareti. Sau ma cuibaresc la mami in brate. Sau la tati. Si le dau pupici. Sau le musc nasul.
In general e frumos la 1 an. Interesant. Destul de obositor. As vrea sa fac o gramada de lucruri si nu stiu cum si in ce ordine si uneori ma cam supar si marai, alteori ma bucur si rad. Abia astept sa vad ce mai urmeaza ca pana acum a fost destul de amuzant sa fiu in pielea mea.

Ce cauta copii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...