Despre matza si doar despre ea

Pentru ca in ultima vreme mi-am cam bagat coada prin blogul matzei si, in loc sa o las pe ea sa fie pe primul plan , m-am sucit si m-am invartit pana cand tot ideile mele au aparut pe aici, simt nevoia sa ii dedic un post doar ei:d.
Asa ca sa va mai povestesc ce noutati avem.
In primul rand, se pare ca suntem intr-o minunata etapa mancacioasa care a venit exact la momentul potrivit pentru ca mama disperata sa nu o ia razna. Dupa 2-3 saptamani in care ciugulea cam 2-3 lingurite la o masa si apoi gata, domnisoara pare sa nu se mai sature de mancare. In primele zile am crezut ca e un accident, dar vad ca isi pastreaza bunul obicei si papa. Asa ca mesele au devenit o placere si mai ales un experiment pentru amandoua. Pentru ca a inceput sa vrea sa manance si singura, ne jucam un pic cu furculita de plastic pe care se chinuie sa o bage in gura. O mai ajut eu, mai da pe jos, dar pana la urma tot mananca ceva. In rest se foloseste de manute si cand vad ca a inceput sa se cam plictiseasca ii bag eu bucatele in gura. Normal, nu a renuntat la Jungle Book ) pe laptop...dar asta e:d (o sa am cosmaruri cu ursul Baloo si cu elefantul Hathi).
Meniul contine carne la cuptor, somon afumat, branza de vaci din comert, rosii, banane, pufarine pentru copii, biscuiti, iaurt, legume pasate ( doar cu zeama de lamaie :D), masline, fructe la borcan, felii de mere si astazi am incercat zacusca si a fost un mare succes, desi era putin picanta.
Nu sunt multe alimente, mai ales la legume stam cam prost, dar sunt multumita.
Nu baga in ea cantitati mari, adica am vazut in parc bebelusi mai mici decat ea care mancau muuult mai mult, dar imi pare bine ca se descurca singura si ca accepta sa ii dau si eu.

Somnul a ramas la fel, adica juma de ora pe la 11 dimineata, cam 2 ore la pranz si noaptea de la 9 jumatate pana pe la 7 jumatate.

In parc a descoperit nisipul si in curand o sa amenajez o groapa pe balcon avand in vedere ca in fiecare zi vine acasa cu ghetutele si ciorapii plini. Ii place sa se dea in leagane tare tare, asa ca daca o dai incet protesteaza. Unele mamici mi-au explicat ca nu-i face bine la cap, dar am dezvoltat o abilitate deosebita de a ignora ideile stupide. Nu o dau in leagan juma de ora, ci cateva minute, asa ca nu cred ca materia ei cenusie va migra undeva din cauza balansului. Din ce am vazut nu-i e frica pe topogan, dar se da de 2-3 ori si se muta la altceva. Si, mica ciudatica, nu vrea pe topogane de bebelusi, ci pe d-alea mari, cu tub. Presupun ca la 10 ani o sa vrea sa faca bungee jumping, iar la 18 ani parasutism, dar, Slava Domnului, mai e pana atunci.

Tot astazi, in premiera, i-am dat suc Teddy cu paiul. Nu stiam cum sa o invat sa bea cu paiul si o mamica mi-a dat ideea asta. Ei bine, da. Dupa ce i-am apasat de cateva ori pe cutie si a vazut ca prin pai iese ceva bun...a inceput sa suga si ea. Foarte funny! Era asa incantata de parca descoperise o mare minune:)
video
In rest, e foarte haioasa, rade, se ascunde, face tot felul de fetze caraghioase, "vorbeste" in continuu, ne ia in brate, ne gadila pe spate, se cuibareste intre noi seara pe canapea, se joaca cu ratele la baie, vrea jucariile celorlalti copii, niciodata ale ei, fugareste cainii si striga la ei ham-ham, a invatat sa zica hatz (Mari e de vina:d) si zice atz-atz cand o apuca, da pupici, face cu mana pa si se tavaleste pe jos cand se supara.

Comentarii

  1. deci doamna mami, eu sper ca la 18 ani (poate chiar mai devreme) o sa ne duca si pe noi la bungee-jumping, pasasutism, rafting si alte alea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. am o remarca.... eu zic ca e mai bun un suc din fructe proaspat stoarse decat teddy. e o parere, nu vreau sa par fitoasa, insa pe vremea noastra nu era teddy..

    RăspundețiȘtergere
  3. @anonim: chiar e nevoie sa ne raportam mereu la ce aveam sau ce nu aveam noi cand eram mici?
    ps: mereu ne intrebam cine sunt anonimii?? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @anonim: Stiu ca sucul de fructe facut de mine e mai bun, dar i-am dat Teddy doar ca sa invete care e treaba cu paiul. Oricum, nu-i mai dau suc de la o vreme, ci prefer sa bea apa si sa manance fructele intregi. Asa e cea mai sanatoasa varianta.

    RăspundețiȘtergere
  5. partea cu gadilatul, imbratisatul si cocolositul ma incanta la maximum!!..bine mai sunt cateva..:))

    RăspundețiȘtergere
  6. pe mine partea cu somn 2 ore dupa amiaza. zici ca o sa ajungem si noi acolo?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Oana: daa, e tare bine sa te stranga in brate bebe si sa se cuibareasca langa tine. Andreea a inceput sa faca asa destul de curand, de vreo luna cred. Inainte era un bebe nataflet, dar acum pare tot mai mult un copilas:)

    @Maria: sunt sigura ca ajungeti. Cand sunt mici dorm haotic,ba juma de ora, ba 2 ore. Dar la noi de pe la 7-8 luni programul e destul de stabil.

    RăspundețiȘtergere
  8. deci mai avem 2-3 luni, mai rezistam atat, dar nu mai mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. mda, noi acum suntem la programul ala haotic, din care nu inteleg nimic. dar ma bazez pe ce spui, inca 3 luni n-o fi foc

    RăspundețiȘtergere
  10. anonim = cristina, o mamica... oricum e virtuala treaba, tot nu ma veti cunoaste. e adevarat ca nu-i bine sa ne raportam la ce aveam noi la ce nu e bun, la ce e sanatos eu zic ca e bine. e doar o parere.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo