Gandacu din burtica

Picea are enterocolita. Una destul de usoara dupa cat vad eu pentru ca dupa 2 zile de nemancat si marait si-a revenit brusc si e ok. Mai linistita decat e ea de obicei, dar mananca si doarme normal. Am inceput sa-i dau antibiotic aseara dupa ce am fost la dr. si am vazut rezultatele la analize.
Eu ma mir ca a ajuns pana la 1 an fara asa bucurie. La cate jucarii straine baga ea in gura, cat nisip mananca zilnic si cate leagane linge prin parc....Mare mirare.
Dar, mult mai tare decat burtica, ne supara vremea. Asta chiar ne enerveaza rau rau pe amandoua. E luna maaai, se presupune ca ar fi vara, cald, soare, pasarele si fluturasi. In schimb, ploaie, frig si nori. Urat urat! Si cand ma gandesc ca acusica trece si iunie si iulie, repede si august si revenim la multele luni cu ploaie, frig si zapada ma apuca o amareala de imi vine sa dau iama in borcanul de miere. Si n-am.

Ce cauta copiii de 3 ani la ateliere pentru +6?

Am descoperit in weekend un loc foarte misto, de care stiam, dar nu prea multe, si unde am de gand sa revin. E vorba de Muzeul COlectiilor ...