Gusturi scumpe

De cateva luni tot caut solutii sa hranesc matza cu peste. Dar dansa e o matza mai speciala. Nu se atinge de peste. Roade pulpele de pui, mananca pufarine la greu si infuleca banane. Dar peste nu am reusit sa o pacalesc nicicum sa manance.
Am cautat retete peste retete, mi-am pus la contribuite bruma de talente culinare, am scos de la naftalina tigai, tavite, boluri si alte ustensile ca sa pregatesc o bunatate de peste. Ton, salau, pangasius, pastrav...nimic. Daca ii pun bucatele pe masuta nu se atinge de ele, daca ii indes una in gura o scuipa, iar daca ii dau pasat aproape ca vomita.
Asa ca am lasat balta pestele.
Pana azi. Dimineata sotul personal mi-a pregatit un sandvis cu somon dupa o reteta a lu Jamie. Da, el, Jamie Oliver:d. Pentru ca matza era pe scaunelul ei, am zis sa ne prostim si sa-i dau o bucatica. Cum sa va explic? Ar trebui o poza...A infulecat-o de parca era nemancata de o saptamana. Apoi alta si alta, in fine, a mancat o felie de somon d-ala feliat subtire.
Ar mai fi mancat, dar am zis sa nu exageram, ca e destul de gras si poate i se face rau.
So, matza mananca peste. Dar doar somon. Si nu oricum, ci afumat si feliat. Scump nenicule, scump...

Comentarii

  1. chiar ca are gusturi fine.... scump, dar mai scumpa fetita...

    RăspundețiȘtergere
  2. @anonim: eu si rox ne intrebam cine esti :D

    RăspundețiȘtergere
  3. se respecta, tu! chiar asa sa pape orice! obrazul fin - in cazul de fata stomacelul fin :)) - cu mancaruri fine se tine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mada: da niste sorici ceva nu ar merge ? Niste hamsii ? O ciorba de burta? Doar somon?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu cred ca tipul pestelui a facut-o sa manance ;)...a vrut sa il incurajeze pe tati sa ii mai faca sandvisuri lui mami :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)). Asa e Sarmiza, asa e:). Tati ai auzit???

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum alegi un carucior fara sa te enervezi?

Vacanta in Grecia. Episodul 2: Salonic si Thassos

Pestera Devetashka si Veliko Tarnovo